Liiguta tabeli sisu, mugavamaks vaatamiseks keera mobiilset seadet küljele või vali lehekülje all vasakul olev töölaua versioon täisvaate nägemiseks
Uhiuue Tucson Hybridi jõuallikateks on uus 1,6-liitrine T-GDI Smartstream-bensiinimootor ja 44,2 kW elektrimootor, mida toidab 1,49 kWh liitiumioon-polümeeraku. See süsteem on jõuülekandesüsteemide loendis võimsaim ning selle kombineeritud väljundvõimsus on 230 hj ja pöördemoment 350 Nm, mis tähendab, et rooli taga sul lõbust puudu ei tule ning väiksema kütusekulu tõttu on ka südametunnistus rahul.
Võimas 44,2 kW elektrimootor pakub 265 Nm kohest pöördemomenti, mis lisab Tucson Hybridi kiirendusele ja jõudlusele sportliku, elektrilise eelise.
1,6-liitrine T-GDi-mootor on varustatud Hyundai ainulaadse pidevalt muutuva klappide avatuskestuse tehnoloogiaga, mis optimeerib mootori jõudlust ja kütusesäästu.
Tahaksid kontrolli haarata? Režiimis Sport saad käike vahetada käiguvahetuslabadega.
Uhiuuel Tucsonil on üks oma klassi suurimaid tagaistmeid. Hybridi aku on paigaldatud teise rea istmete alla, et hoida sama suurt jalaruumi kui tavapärase jõuülekandesüsteemiga versioonil.
Täishübriid vahetab sujuvalt oma bensiini- ja elektrimootori vahel. Tugeval kiirendamisel või ülesmäge sõites töötavad elektri- ja bensiinimootor paralleelselt, et maksimeerida kiirendust ja minimeerida kütusekulu. Auto aeglustamisel elektrimootori abil laeb regeneratiivpidurdamissüsteem akut. Akus salvestatud energia toidab seejärel elektrimootorit, et aidata taas kiirendamisel, mäest üles sõitmisel ja aeglaselt sõitmisel.