Hübriidi mõistet on algselt kasutatud bioloogias, kus see tähendab kahe liigi ristumist. Sõidukite puhul on hübriid kahe erineva jõuallikaga auto. Hyundai jaoks tähendab see, et ühes ja samas autos on nii elektri- kui ka sisepõlemismootor (bensiin või diisel). Klientide soovidele ja vajadustele vastu tulles, pakub Hyundai laia valikut väga erinevaid hübriide.
Kerghübriidautod on sõidukid, millel on eraldi 48 V aku elektrimootori jaoks. Elektrimootor abistab sisepõlemismootorit käivitamisel ja suurtel kiirendustel, muutes auto ökonoomsemaks ja vähendades heitkoguseid. Siiski ei saa sõita ainult elektrimootori jõul – selle roll on sisepõlemismootori abistamine. Kerghübriidtehnoloogia võimaldab auto veeremisfunktsiooni, nii et sisepõlemismootor lülitatakse auto liikumise ajal välja.
Hübriidautod on välimuselt erinevad, kuid neid ühendab see, et neil on kaks jõuallikat: sisepõlemismootor (üldjuhul bensiin) ja elektrimootor. Elektrimootori jaoks saadakse energiat kineetilist energiat talletades. Näiteks allamäge sõites või pidurdades saab auto kiirust generaatori abil aeglustada. See teisendab pöörlevate rataste energia elektriks, mis salvestatakse akusse. Auto kasutab sõitmiseks akumuleerunud elektrit, kuid seda jätkub ainult väga lühikeste vahemaade jaoks. Akut ei saa laadida välisest toiteallikast. Neid autosid nimetatakse ka täishübriidiks ja iselaadivaks hübriidiks. Auto kasutamine ei erine praktikas sisepõlemismootoriga auto kasutamisest.
Hyundai hübriidmudelid on järgmised: TUCSON Hybrid, IONIQ Hybrid, KONA Hybrid un SANTA FE Hybrid.
Nagu nimigi ütleb, saab pistikhübriidi laadimiseks pistikusse ühendada. Pistikhübriide nimetatakse ka laetavateks hübriidideks või plug-in hübriidideks. Lisaks sõidu ajal energia talletamisele saab akusse elektrit kas tavapärasest pistikupesast või elektriauto laadimiseks mõeldud laadimisseadmest. Liitumioon-polümeerakust piisab tavaliselt pelgalt elektriga sõitmiseks sõltuvalt tingimustest umbes 52 kilomeetriks; linnatingimustes isegi rohkemaks. Kui täiselektriline sõiduulatus on ammendunud, saad bensiinimootori abil jätkata hübriidina ja ühendada sõiduki laadimisseadmega siis, kui selleni jõuad. Kui sinu igapäevased sõidud on lühikesed ja laadimine on lihtsasti korraldatav, võid pikka aega sõitagi ainult elektriga.
Hyundai pistikhübriidmudelid on IONIQ Plug-in, TUCSON Plug-in un SANTA FE Plug-in.
Aku salvestab sõidu ajal elektrit, nagu eespool kirjeldatud. Kui elektriga sõitmiseks on tarvidus alles teekonna lõpus, saad alguses valida hübriidrežiimi. Sel juhul kasutab auto esmajärjekorras sisepõlemismootorit ja samal ajal laeb selle abil akut.
Kui käes on see teekonna osa, mida juht soovib sõita elektrimootoriga (nt linnaliikluses), valitakse sõidurežiimiks elektrimootor. See tähendab, et juht saab soovi korral valida, kas sõidab sisepõlemismootori või elektri abil, aga vaikimisi teeb valikud auto. Laetava hübriidiga sõitmine ei erine praktikas tavalise sisepõlemismootoriga autoga sõitmisest.
Elektriga liiklemine on soodsam kui vaid traditsiooniliste kütustega sõitmine. Elektrimootor toetab sisepõlemismootorit sõidu alustamisel ja sõidu ajal kiirendamisel, muutes näiteks liiklema hakkamise ja möödasõidud kiiremaks.
Elektri eeliseks on ka see, et selle kasutamine auto jõuallikana ei tekita sõidu ajal CO2-heidet. Mõnedes suurtes linnades on kesklinnas piiratud sisepõlemismootoriga autode liikumist – Eestis seda veel ei ole.