IONIQ 5 N müük algab juba varsti! Teatud funktsioonid, värvid, materjalid, lisavarustus ja spetsifikatsioonid võivad siinsel veebilehel näidatust erineda või olla saadaval valikvarustusena. Mudel tuleb saadavale piiratud koguses.
Oma uute tehnoloogiate ja kõrgtasemel võidusõiduvõimekusega esindab Hyundai IONIQ 5 N uut juhikesksete ja sportlike elektrisõidukite segmenti.
Autoralli maailmameistrivõistlustest inspireerituna on IONIQ 5 N varustatud integreeritud ja tugevdatud veotelgedega nii ees kui taga, et taluda paremini elektrimootorite jõulisemat pöördemomenti, vähendades samal ajal vedrustamata massi.
Reguleeri vedrustuse jäikust, naudi istumist kergetel korvistmetel ja kuula tipptasemel suutlikkuse magusaid hääli. IONIQ 5 N puhul pole see kunagi lihtsalt sõitmine, vaid võimalus oma elu põnevamaks muuta.
Tee igapäevaelu põnevamaks.
Unistad driftimisest? Et saaksid oma unistused teoks teha, töötasime välja spetsiaalse sõidurežiimi – N Drift Optimizer. Selle driftimistehnoloogia abil saab igaüks driftida nagu tõeline proff. Hoiatus: pärast seda ei suuda sa veel kaua naeratamist lõpetada.
Loe lähemalt suutlikkuse kohta
Elektriautot IONIQ 5 N saab laadida 800 V ja 400 V pingega ning vahelduvvooluga. Tänu auto kui laadija (Vehicle-to-Load – V2L) tehnoloogiale saad laadida või varustada toitevooluga mis tahes elektriseadmeid võimsusega kuni 3,6 kW, kasutades autosisest 230 V voolupesa.
Loe lähemalt laadimise kohta
Naudi maksimaalset ohutust ja mugavust, mille tagavad kõige edumeelsemad turva- ja juhiabisüsteemid.
Loe lähemalt ohutuse kohta
Puhta disainiga IONIQ 5 N mõjub elektriautode seas väga värskelt, rõhutades keerukate vormide asemel selgeid jooni ja minimalistlikke struktuure, mida täiendavad suutlikkust parandavad disainielemendid. Tulemuseks on täiuslik tasakaal toore jõu ja enesekindla hoiaku vahel.
IONIQ 5 N on varustatud paljude suutlikkust parandavate disainielementidega, mh tiivakujulise tagaspoileriga ja jahutamist tõhustava täiendava eesmise aktiivõhuklapiga.
Kuna radiaatorivõret pole vaja, ehib auto esiosa funktsionaalsel võrgul asuv N-graafika, mida täiendavad õhkkardin ja aktiivõhuklapid. Spoiler kaitseraua alaservas rõhutab auto madalat tee külge liibuvat hoiakut.
Üle musta esikaitseraua alaosa jooksev erk punakasoranž aktsentjoon on elektriliste N-mudelite eritunnuseks. See jätkub küljekarpide laienditel, rõhutades auto võistlusvalmis iseloomu.
Tagaluugil asuv tiivakujuline N-spoiler hoolitseb koos punakasoranžide aktsentidega tagadifuusori ja õhu väljalaskeavadega auto optimaalse aerodünaamika eest.
Juhikeskses kokpitis on saavutatud suurepärane tasakaal tänapäevase kodutunde ja adrenaliinitaset tõstva sooritusvõime vahel. Iga detail on loodud vaid üht eesmärki silmas pidades – muuta iga sinu sõit põnevaks ja meelierutavaks elamuseks.
IONIQ 5 N pedaalid tagavad tänu optimeeritud kujundusele parema kontakti sportliku sõidu ajal – driftimise, ülejuhitavuse ja hoogsa külglibisemise korral, vähendades jalgade libisemisohtu, kui üht pedaali vajutatakse vasaku ja teist parema jalaga.
Põlvi kaitsva polstri ja sääretoega keskkonsool kaitseb võidusõidu ajal juhi jalgu ning pakub tänu oma jäigemale ehitusele ka paremat tuge. Igapäevasõitude ajal lisavad aga mugavust liugkäetugi, C-tüüpi USB-pesa, juhtmevaba laadija ja topsihoidjad.
|
Vaata, milliseid ümbertöödeldud materjale on IONIQ 5 N valmistamiseks kasutatud.
IONIQ 5 N valmistamiseks on kasutatud laialdaselt säästvaid materjale. Näiteks uksekäepidemetes, ventilatsiooniavade võredes, roolis ja keskkonsooli külgliistudes on kasutatud ringlussevõetud rehvidest saadud pigmenti sisaldavat värvi.
Vaata hoolikalt uste sisekülje dekoordetaile ja näed 100% taaskasutatavat plastpaberit. Sellel on samasugune kerge tekstuur kui traditsioonilisel Korea paberil, kuid see on valmistatud suure tihedusega polüetüleenist.
Esmaklassilise sooritusvõime ja nutitehnoloogia elegantne kombinatsioon – see sportlik täiselektriline keskmise suurusklassi CUV on täis nii juhi kui ka reisijate jaoks loodud uuendusi, mille eesmärgiks on parandada sõidukogemust, mugavust ja ühendusvõimalusi.
LaadimineÜhenduvusMugavusOhutus
Kristallselge pildiga 12,3-tolline näidikuplokk näitab sõidukiirust, aku laetuse taset ja muud vajalikku teavet seal, kus seda kõige paremini näed: otse keskel, täpselt sinu ees.
Naudi lihtsat juurdepääsu kõikidele ühendusfunktsioonidele ja sportlikele N-seadistustele teabe- ja meelelahutussüsteemi 12,3-tollise puuteekraani kaudu. Puhta ja modernse ilmega ekraanil saad soovitud valiku teha vaid kerge sõrmepuudutusega.
IONIQ 5 N toetab säästvat elektromobiilset elustiili oma auto kui laadija (V2L) funktsiooniga, mis laseb kasutada või laadida mis tahes elektriseadmeid, nt elektrijalgrattaid, -tõukerattaid või matkavarustust – nii sõidu ajal kui ka koha peal.
IONIQ 5 N on varustatud uudse ülikiiret laadimist võimaldava 800 V akusüsteemiga, mida saab laadida ka 400 V pingega ning vahelduvvooluga.
Keskkonsoolis asuval juhtmevabal telefoni kiirlaadijal on ohutust lisav jahutusfunktsioon, mis ei lase nutitelefonil laadimise ajal üle kuumeneda.
Bluelink®-i ühendatud sõidukiteenused võimaldavad sul juhtida oma auto funktsioone otse enda nutitelefonist. Ja kõik tarkvarauuendused on nüüd kättesaadavad sulle sobival ajal ja kohas.
Bluelink hoiab sind nutitelefoni rakenduse või puuteekraani vahendusel oma autoga alati ühenduses – nii sõidu ajal kui ka enne või pärast sõitu. Kontrolli näiteks auto seisundit või kasuta muid teenuseid.
Kõik Bluelinki rakenduse ja teenuste kohta
Hyundai digivõti laseb sul auto uksed lukustada ja lukust avada oma nutitelefoniga. Seejärel võid selle taskusse pista, rooli taha istuda ja auto ühe nupuvajutusega käivitada.
Oma kaheksa tippklassi kõlariga, mis on häälestatud heli täiuslikuks taasesituseks, pakub see kontserdiväärilisi muusikaelamusi.
See, et N tähistab keskendumist võimsusele ja suutlikkusele, ei tähenda, et sa ei võiks sõidu ajal täielikku mugavust nautida. Oma paljude nutikate mugavusfunktsioonidega on IONIQ 5 N tõepoolest suurepärane igapäeva sportauto.
Automaatne kahetsooniline kliimaseade võimaldab juhil ja ees istuval kaassõitjal reguleerida temperatuuri kummalgi salongipoolel eraldi. Tagaistujate jaoks on täiendavad ventilatsiooniavad olemas ka auto tagaosas. Tänu soojuspumbale saab kliimaseadet kasutada kõrgepingeakut tühjendamata.
Valikvarustusena pakutav mitteavatav klaasist panoraamkatus muudab õhkkonna autos veelgi helgemaks ja avaramaks. Ning piisab vaid nupuvajutusest, et elektriline päikesevari sulguks, kui soovid palavatel suvepäevadel kaitset kõrvetava päikese eest.
Tagaluuk läheb ise lahti, kui auto on tuvastanud, et võti on 3 sekundit piisavalt lähedal olnud – see on eriti praktiline, kui tuled poest ja mõlemad käed on asju täis.
Hyundai IONIQ 5 N on varustatud tipptasemel edumeelsete turva- ja juhiabisüsteemiga, Hyundai Smart Sense, et tunneksid end alati kindlalt ja kaitstult.
Täisvaatemonitor näitab sulle auto ümbruse 360-kraadist vaadet, muutes manööverdamise kitsastes kohtades lihtsamaks ja ohutumaks.
Oma kiirteesõidu abisüsteemiga HDA 2* annab IONIQ 5 N juhi käsutusse 2. taseme isejuhtimistehnoloogia, mis reguleerib automaatselt sõidukiirust ja pikivahet ning aitab juhti sõiduraja vahetamisel.
IONIQ 5 N suudab end ise ära parkida mitmel eri viisil: teega paralleelselt, diagonaalselt või risti. Lisaks suudab auto ise parkimiskohale tagurdada ja sealt siis uuesti välja sõita. Sina seisad lihtsalt veidi eemal ja annad korraldusi kaugjuhtimise teel.
* Valikvarustus. Süsteem töötab ainult maanteedel ja kiirteedel, võttes arvesse kaardirakendusse salvestatud teede andmeid, mitte liikumiskiirust. Selles, milline tee loetakse rahvusvaheliselt maanteeks või kiirteeks, võib eri riikides esineda erinevusi.
Naudi täiuslikku nähtavust auto taha. Kui digitaalne tahavaatepeegel on sisse lülitatud, kasutab see spoilerisse paigaldatud kaamerat, et näidata peeglis reaalajas vaadet tavapärasest palju laiemale alale.
Täiustatud esiklaasinäidik juhatab sind turvaliselt läbi maailma, näidates otse sinu vaateväljas virtuaalset teavet, nt sõidujuhiseid ja hoiatusi, ilma et peaksid pilku kordagi teelt ära keerama.
Sõltumata sõidukis olevatest juhiabisüsteemidest vastutab juht alati liikluse jälgimise ja sõiduki käsitsemise eest. Erinevad tegurid, nt teekattemärgistus, tee- või ilmastikutingimused, võivad juhiabisüsteemide toimimist piirata.
Iga sõit, mille sportmudeliga IONIQ 5 N ette võtad, tõstab sinu dopamiinitaseme uutesse kõrgustesse. Oma südamelööke kiirendava suutlikkusega, mis allub täielikult sinu kontrollile, kehtestab see „õnnemasin“ suure jõudlusega elektrisõidukitele uued standardid. Lihtsalt naudi!
Kurvides kihutajaIgapäeva sportautoVõidusõiduks valmis
Lisa oma igapäevasõitudele ja võistlusrajal veedetud nädalavahetustele põnevust ja hoogu sooritusvõimega, mis ületab kõik sinu ootused. Kasutades meie mootorispordi jaoks välja töötatud tehnoloogiaid ja elektriliste Rolling Lab-ideemudelite pikaajalise arendustöö kogemusi, tõstab IONIQ 5 N meie N-suutlikkuse täiesti uuele elektrilisele tasemele.
Mine stardijoonele ja lase tal minna. Saavutades tippkiiruseks 260 km/h, on see elektriauto kui loodud selleks, et saaksid oma sisemisele võidusõitjale senikogematut närvikõdi pakkuda.
IONIQ 5 N suure jõudlusega elektrimootorid pöörlevad kiirusega kuni 21 000 p/min, andes sinu käsutusse tervelt 650 hobujõudu koos sõidurõõmust pakatava 770 Nm pöördemomendiga, kui N Grin Boost on sisse lülitatud.
IONIQ 5 N on varustatud autoralli maailmameistrivõistlustest inspireeritud integreeritud ja tugevdatud veotelgedega nii ees kui taga, et taluda paremini elektrimootorite jõulist pöördemomenti, vähendades samal ajal oma 21-tolliste sepistatud alumiiniumvelgedega vedrustamata massi.
Tagasilla elektrooniline piiratud libisemisega diferentsiaal parandab võimsuse jaotumist vasak- ja parempoolsete rataste vahel. See võimendab pöördemomenti 1800 njuutonmeetrini, tagab kiirema ja paremini kontrollitud reageerimise ning seeläbi optimaalse jõudluse.
IONIQ 5 N kerekarkass on tehtud jäigemaks, kasutades selleks 42 täiendavat keevituspunkti ja tavapärasest 2,1 meetrit enam liimitud ühendusi. Lisaks on tugevdatud mootori ja aku kinnitusi ning külgsuunalise jäikuse parandamiseks on täiustatud ka eesmist ja tagumist abiraami.
Valides režiimi N Torque Distribution, saad muuta pöördemomendi jaotust esi- ja tagatelje vahel, reguleerides seda 11-astmelisel skaalal.
Sõidurežiim N Drift Optimizer aitab säilitada driftimisnurka, tasakaalustades auto mitmete reaalajas reageerivate süsteemide tööd ning kasutades vajadusel elektroonilise stabiilsuskontrolli ja veojõu kontrollsüsteemi abi.
Sõidurežiim N Pedal on loodud lisateravuse saavutamiseks kurvidesse sisenemisel, parandades mootori reaktsiooni, et teha kurvide läbimine kiiremaks ja põnevamaks. Regeneratiivpidurdamise intensiivsust ja mootori reageerimist saab 3-astmeliselt muuta.
Tasakaalustades ringrajaväärilist sõidudünaamikat ja välkiirelt reageerivat võimsust mugavate igapäevasõitudega tööle ja koju, on see tõepoolest suurepärane igapäeva sportauto. Loodud selleks, et iga hetk rooli taga lisaks elule vürtsi ja tooks N-naeratuse näole.
N e-Shift-tehnoloogia imiteerib tavaauto käiguvahetusi, kontrollides mootori pöördemomenti, ning seda saadavad N Active Sound+-süsteemist kostvad käiguvahetusele iseloomulikud hääled. Ja loomulikult tagab see ka täpse ja interaktiivse juhtimiskogemuse.
Kui kaamera on tuvastanud topeltkurvide eest hoiatava liiklusmärgi, soovitab funktsioon N Road Sense automaatselt sisse lülitada N-režiimi, et sinu sõidunaudingut veelgi suurendada.
Võistlusrajal toetavad sind mitmed põnevust ja sõidurõõmu suurendavad tipptehnoloogiad. Iga ring IONIQ 5 N rooli taga tõstab pulsi üha kõrgemale, tuues ikka ja jälle klassikalise N-naeratuse näole.
Hyundai on optimeerinud IONIQ 5 N pidurisüsteemi vasaku jalaga pidurdamiseks. Ette on paigaldatud 400 mm pidurikettad koos neljakolviliste monoplokk-pidurisadulatega ning taha 360 mm pidurikettad. Lisaks tagab optimeeritud õhuvoog tõhusama jahutamise.
IONIQ 5 N on varustatud ülihea haarduvusega 275/35R21 Pirelli P-Zero rehvidega, mis parandavad juhitavust ja sõiduomadusi ning tagavad parema pidamise võistlusrajal.
Regeneratiivpidurdamise süsteemi, mis aeglustab elektrimootorite abil auto liikumist, kasutatakse tavaliselt aku laadimiseks. IONIQ 5 N puhul on aga sellele antud pisut teine ülesanne – suurendada pidurdustõhusust.
Tulemuseks on süsteem, mille suurim aeglustusjõud on 0,6 G – see on parim näitaja kogu tööstusharus. See vähendab pidurdusjõu kadumise ohtu ja tagab juhile märkamatu sujuva ülemineku regeneratiivpidurdamiselt hüdraulilistele tavapiduritele või vastupidi.
Vedrustuse jäikust reguleeritakse vastavalt sõidurežiimile automaatselt. Tänu täiustatud tagarataste amortisatsioonile ja vedrustusele (vedrud, amordid, puksid jne) on tagatud kiire ja vahetu reageerimine.
Alusta sõitu nagu professionaalne võidusõitja. Stardiabi süsteem aitab saavutada paigaltvõtul maksimaalse kiirenduse (0–100 km/h 3,40 sekundiga) kolmel eri haardumistasemega teekattel.
Seadista võimsus ja aku temperatuur soovitud sõidustiili jaoks optimaalsele tasemele. Saad teha valiku 2 eri variandi vahel: Sprint maksimaalse võimsuse saavutamiseks lühikestel distantsidel või Endurance piiratud võimsusega pikemate vahemaade läbimiseks.
Temperatuuridel alla 7 ºC võivad tipptasemel sooritusvõimega suverehvid põhjustada mõõdukat müra.
Naudi rahuliku südamega sõitu, sest sinu auto põhivarustusse kuulub üks parimaid garantiisid kogu tööstusharus.
Garantii: 5 aastat läbisõidupiiranguta