Uuendusliku täisparalleelse hübriidajami kombineeritud võimsuseks on 265 hj, millest 180 hj tuleb uuelt 1,6-liitriselt T-GDI mootorilt ja 66,9 kW elektrimootorilt. Jõuline 13,8 kWh aku võimaldab vaid ühe nupuvajutusega sõita täiselektrilisena. Kui täiselektriline sõiduulatus akude tühjenemisel lõpeb, lülitub sõiduk sujuvalt ümber bensiinimootorile, võimaldades sõita nii kaugele kui vaja ning seejärel sõiduk laadima panna.
Naudi elektrilist kiirendust. 66,9 kW elektrimootor pakub suurt pöördemomenti ja kõrget ökonoomsust. Kohaltvõtt on muljetavaldav.
Võimsa 13,8 kWh aku suurepärased laadimis- ja tühjenemisomadused suurendavad nii elektri jõul läbitavat sõiduulatust kui ka energia salvestamist.
Tänu uuele platvormile asub akudepakk kaassõitja istme all, pakkudes rohkem ökonoomsust, ilma salongi või pakiruumi mahtu vähendamata.
Hiljuti väljatöötatud 6-käiguline automaatkäigukast tagab eelkäijaga võrreldes täiustatud jõuülekande ja suurema kütusesäästu.
Tänu uuenduslikule jõuülekandesüsteemile on sinu SANTA FE pistikhübriidi laadimine kiire ja mugav. Kui oled kodus sõiduki vooluvõrku ühendanud, saad läbi nutitelefoni ja rakenduse Bluelink® eemalt seadistada laadimise madalama elektrihinnaga ajale.
* Valikuline lisavarustus.
Sõltuvalt kodusest võrguühendusest või avaliku laadija tüübist on sinu valikus erinevad laadimisvõimalused, nagu kodune laadimisseade või vahelduvvooluga (AC) laadimisjaam.
Oma sõidukit saad laadida juhtplokiga laadimiskaabli (ICCB-kaabli) abil tavalisest kodusest pistikupesast. SANTA FE pistikhübriid on varustatud 7,2 kW autosisese laadijaga, mis muudab kodusest pistikupesast saadava vahelduvvoolu sõiduki akut laadivaks alalisvooluks.
Selle laadimiskaabliga saad ühendada oma SANTA FE pistikhübriidi avaliku AC-laadimisseadmega. Sama kaablit saab kasutada ka koduse laadimisseadmega.