Liiguta tabeli sisu, mugavamaks vaatamiseks keera mobiilset seadet küljele või vali lehekülje all vasakul olev töölaua versioon täisvaate nägemiseks
Kooslus, mida sa eriti sageli ei näe: hübriid ja lõbu. Sportlikul linnamaasturil KONA Hybrid on spetsiaalselt kalibreeritud otsesissepritsega bensiinimootor ja akutoitel töötav elektrimootor, mis tagavad silmapaistva võimsuse 141 hj ja pöördemomendi 265 Nm.
Naudi elektrilist kiirendust. 43,5 hj elektrimootor pakub kõrget pöördemomenti ja tõhusust. Kohaltvõtul tähendab see muljetavaldavat kiirendust.
Spetsiaalselt kalibreeritud 1,6-liitrise GDI otsesissepritsega bensiinimootori võimsus on 105 hj koos oma klassi juhtival tasemel energiatõhususega.
Tahaksid kontrolli haarata? Režiimis Sport saad kasutada roolil olevaid käiguvahetuslabasid, et põnevamaks sõitmiseks manuaalselt käike vahetada.
Uuenduslik topeltsiduriga automaatkäigukast (DCT) kindlustab sujuva käiguvahetuse tõeliselt nauditava sõidukogemuse ja kiirema tagasiside saavutamiseks.
Täishübriid vahetab sujuvalt oma bensiini- ja elektrimootori vahel. Tugeval kiirendamisel või ülesmäge sõites töötavad elektri- ja bensiinimootor paralleelselt, et maksimeerida kiirendust ja minimeerida kütusekulu. Auto aeglustamisel elektrimootori abil laeb regeneratiivpidurdamissüsteem akut. Akus salvestatud energia toidab seejärel elektrimootorit, et aidata taas kiirendamisel, mäest üles sõitmisel ja aeglaselt sõitmisel.
Suurepärase kütusesäästu ja madala CO2-heite tagab ECO juhtimise abisüsteem (ECO-DAS). Kui navigatsioonisüsteemi sisestatakse teekond, hakkab prognoosiv energiahaldussüsteem seda analüüsima, kasutades ka topograafilisi andmeid, et seadistada optimaalne kombinatsioon elektri- ja bensiinimootori jõul sõitmisest. Vabakäigul sõitmise kiirusehoidja teavitab juhti ka sellest, kui sõiduolud eespool nõuavad aeglustamist, et vähendada kütusekulu veelgi.