Lisatud 09.04.2020
Hyundai jätkab algset viieaastast garantiid autodele, mille garantiiaeg lõpeb tänavu vahemikus 1. märtsist 31. maini. Garantiid pikendatakse kuni kolme kuu võrra kuni juuni lõpuni. Laiendatud garantii hõlmab enam kui 1,21 miljonit autot kogu maailmas 175 riigis ja hõlmab Eestis 129 autot. Pikendatud garantii kehtivust saab kontrollida Hyundai volitatud edasimüüjalt, kasutades auto VIN-koodi.
Kõigi uute Hyundai autode saadavus Eestis on vaatamata pandeemiale hea. Eestis müüdavad Hyundaid toodetakse Tšehhis, Türgis ja Lõuna-Koreas. Koroonapandeemia tõttu tekivad 2020. aasta kevadel tehaste töös lühiajalised katkestused seoses piiride sulgemisega Euroopas, varuosade kättesaadavuse halvenemise ning töötajate ohutusega.
„Oleme püüdnud tootmiskatkestuste mõju minimeerida nii, et need tekitaksid klientidele võimalikult vähe ebamugavusi,“ ütles Hyundai Motor Finlandi tegevjuht Esa Kurikka. „Kogu mudelivalikul on üsna hea kättesaadavus. Näiteks on saadaval aasta alguses turule tulnud täiesti uus Hyundai i10. Samuti oleme populaarseimat Hyundai i20 mudelit juurde saanud ning ka meie nõutud elektriautode mudelid Hyundai Kona Electric ja Hyundai Ioniq Electric on saadaval.“
Hyundai volitatud edasimüüjad pakuvad juba mitmesuguseid lahendusi, mis muudavad autode hoolduse ja remondi, autohanke ja klienditeeninduse klientidele võimalikult sujuvaks ja turvaliseks, näiteks digitaalkanalite ja üleskorjeteenuse kaudu. Hyundai varuosade saadavus on senini heal tasemel.
Aprilli alguses andis Hyundai Motor Company välja oma autodele globaalse pikendusgarantii nimega Hyundai Care. Kampaania eesmärk on toetada neid Hyundai kliente, kellel võib koroonapandeemia ajal olla raskusi oma auto hooldus- või remonditöödega.
„Meie klientide ja töötajate tervis on meile väga oluline. Hyundai globaalne garantii pikendamine on sellele kinnituseks ‒ tahame hoolitseda ka nende klientide eest, kes ei saa praegu hooldus- või remonditöökotta tulla,“ ütles Kurikka. „Soovime oma klientide autode eest hoolitseda parimal võimalikul viisil. Loodetavasti leevendab see info praegusel keerulisel ajal natuke meie klientide muresid.“
Avaldatud 9.04.2020, täiendatud 18.05.2020.